Cina U Principiu di travagliu di a fabbrica è di i fornitori di Booster Power Freno | TieLiu

U booster di u vacuum usa u principiu di aspirazione in l'aria quandu u mutore funziona, chì crea u vacuum in u primu latu di u booster. In risposta à a differenza di pressione di a pressione d'aria normale di l'altra parte, a differenza di pressione hè aduprata per rinfurzà a spinta di frenu.

Se ci hè ancu una piccula differenza di pressione trà i dui lati di u diafragma, per via di a grande area di u diafragma, una grande spinta pò ancu esse generata per spinghje u diafragma finu à a fine cù bassa pressione. Quandu si frena, u sistema di rinfrescante à u vuitu cuntrolla ancu u vuò chì entra in u rinfrescante per fà spustà u diafragma, è utilizza a spinghja di u diafragma per aiutà l'omu à passà è spinghje u pedale di frenu attraversu u dispositivu di trasportu cumbinatu.

In u statu chì ùn funziona micca, a molla di ritornu di a valvola di cuntrollu spinghje l'asta spinge a valvola di cuntrollu spinghje l'asta in a posizione di serratura à u latu drittu, è u portu di a valvula di u vacuum hè in u statu apertu. A molla di a valvula di cuntrollu face a cuppa di a valvula di cuntrollu è u sediu di a valvula d'aria sò in cuntattu strettu, cusì chjudendu u portu di a valvula d'aria.

In questu mumentu, a camera di gas à vuoto è a camera di gas d'applicazione di u booster sò cumunicate cù u canale di a camera di gas d'applicazione attraversu u canale di a camera di gas à vuoto di u corpu di u pistone attraversu a cavità di a valvula di cuntrollu, è sò isolati da l'atmosfera esterna. Dopu chì u mutore hè iniziatu, u vuoto (pressione negativa di u mutore) à u collettore d'ingressu di u mutore aumenterà à -0,0667mpa (vale à dì, u valore di pressione d'aria hè 0,0333mpa, è a differenza di pressione cù a pressione atmosferica hè 0,0667mpa ). In seguitu, u vacuum booster è u vacuum di a camera di applicazione aumentanu à -0,0667mpa, è eranu pronti à travaglià in ogni mumentu.

Durante a frenata, u pedale di u frenu hè depressu, è a forza di u pedale hè amplificata da a leva è agisce nantu à l'asta di spinta di a valvula di cuntrollu. Prima, a molla di ritornu di l'asta di spinta di a valvula di cuntrollu hè cumpressa, è a vigna di spinta di a valvula di cuntrollu è a colonna di a valvula d'aria avanzanu. Quandu l'asta di spinta di a valvula di cuntrollu si avanza versu a pusizione induve a cuppa di a valvula di cuntrollu cuntatta u sediu di a valvula di u vacuum, u portu di a valvula di vacuum hè chjusu. In questu mumentu, u vuoto di rinfurzamentu è a camera di applicazione sò separate.

À questu tempu, a fine di a colonna di a valvula d'aria solu cuntatta a superficie di u discu di reazione. Quandu a valvula di cuntrollu l'asta di spinta continua à avanzà, u portu di a valvula d'aria si aprirà. Dopu a filtrazione di l'aria, l'aria esterna entra in a camera di applicazione di u booster attraversu u portu di a valvola d'aria aperta è u canali chì porta à a camera d'aria di l'applicazione, è a forza servo hè generata. Perchè u materiale di a piastra di reazione hà u requisitu di pruprietà fisica di pressione di unità uguale nantu à a superficia sollecitata, a forza servo aumenta in una proporzione fissa (rapportu di forza servo) cù l'aumentu graduale di a forza di ingressu di a valvola di cuntrollu di l'asta di spinta. A causa di a limitazione di e risorse di forza servo, quandu a forza massima servo hè ghjunta, vale à dì, quandu u gradu di u vuoto di a camera di applicazione hè zero, a forza servo diventerà una costante è ùn cambierà più. À questu mumentu, a forza di ingressu è a forza di uscita di u booster aumenteranu di listessa quantità; quandu u frenu hè annullatu, l'asta di spinta di a valvula di cuntrollu si muove indietro cù a diminuzione di a forza di entrata. Quandu u puntu massimu di spinta hè righjuntu, dopu chì u portu di a valvula di vuoto hè apertu, u vacuum booster è a camera d'aria di l'applicazione sò cunnessi, u gradu di vuoto di a camera di applicazione diminuirà, a forza servo diminuirà, è u corpu di u pistone si muverà indietro . In questu modu, quandu a forza di ingressu diminuisce gradualmente, a forza servo diminuirà in una proporzione fissa (rapportu di forza servo) finu à chì u frenu sia liberatu cumpletamente.


Tempu di posta: Sep-22-2020